جمعه 10 فروردین 1403

دستگیری باند ۷ نفره سرقت در غرب مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شمس‌الدین کرمانی صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به دستگیری هفت نفر از یک باند سرقت در این شهرستان گفت: این باند سرقت متشکل از پنج مرد و دو زن طی یک هفته اخیر مبادرت سرقت از ویلاها، زورگیری و سرقت به‌ویژه اتباع خارجی عراقی می‌کردند که با تأکیدات فرماندهی انتظامی استان و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیری آگاهی نوشهر بلافاصله در این سرقت‌ها زده شد و در یک عملیات پلیسی و هوشمندانه، این باند سرقت دستگیر و متلاشی شد.
فرمانده انتظامی نوشهر در تشریح نحوه سرقت‌های این سارقین گفت: این باند سرقت در شهرهای نوشهر و چالوس و هچیرود با زیر نظر گرفتن اتباع خارجی عراقی و پس از سرقت به عنف و زورگیری از آنان متواری می‌شدند که با اقدامات پلیس آگاهی نوشهر همه اعضای این باند سرقت دستگیر شدند.
سرهنگ کرمانی خاطرنشان کرد: سرکرده این باند فردی بنام الف. ق بوده که پس از اعترافات هم‌دستانش با حضور پلیس آگاهی تمامی اموال مسروقه در مخفیگاهشان کشف و ضبط شد و از سارقین مقادیر زیادی دلار و دینار، یک قبضه اسلحه، چندین دستگاه موبایل، دو دستگاه موتورسیکلت، شوکر و قمه نیز کشف‌شده است.
فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به اینکه عدم رعایت برخی اتباع خارجی عراقی به استفاده از نکات امنیتی، باعث انگیزه سرقت از آنان می‌شود خاطرنشان کرد: متأسفانه سوابق این نوع سرقت‌ها نشان داده که اکثریت این سرقت‌ها از سهل‌انگاری مسافرین در حفظ اموال، استفاده از اماکن و ویلاهای غیرمجاز توسط اتباع خارجی به وقوع پیوسته که این نکته لازم است طبق قانون باید اتباع خارجی از هتل‌ها و اماکن مجاز استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین جرائمی نباشیم.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text