جمعه 31 فروردین 1403

دایر شدن نمایشگاه اقلام اساسی در مازندران

حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران صبح امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان، با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی شخصا وضعیت بازار و کالا‌های ذخیره شده را رصد و پیگیری می‌کند، اظهار کرد: امسال به دلیل تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید از اکنون در تهیه و تدارک ایام نوروز و ماه رمضان شهروندان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی نیمه‌شعبان، مسافران زیادی وارد استان می‌شوند و باید زمینه برای تامین کالا‌های اساسی در سراسر استان فراهم باشد، اظهار کرد: همه مدیران حاضر در قرارگاه باید وظایف خود را به طور دقیق و کامل انجام دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران تأکید کرد: امسال وظایف سنگین‌تری نسبت به تامین برخی کالا‌ها داریم و نگذاریم کمبودی در بازار شاهد باشیم.

عنایتی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی شخصا وضعیت بازار و کالا‌های ذخیره شده را رصد و پیگیری می‌کند و لازم است همه مدیران اشراف کامل بر بازار داشته باشند و آمار و اطلاعات دقیق و کامل از اقلام و کالا‌ها داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بنا داریم در هر شهر نمایشگاهی از اقلام و کالا‌های اساسی دایر شود و مردم با قیمت مناسب کالا‌ها را تامین کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به قیمت سیب در بازار، تعاون روستایی باید به صورت جدی وارد عمل شود و سیب و پرتقال شب عید تامین و با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.

عنایتی بیان کرد: ۲۵۰ تن پرتقال فراهم شده و از ۲۰ اسفند در استان توزیع می‌شود.

وی گفت: پیگیری شود گوشت منجمد به اندازه کافی وارد استان شود و گوشت گرم هم وارد استان شود تا گوشت مورد نیاز شهروندان تامین شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار رصد و پایش نانوایی‌های استان شد تا شاهد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها نباشیم و آرد مناطق پرجمعیت را تامین کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: بازرسی و نظارت باید با قوت در دستورکار مدیران قرار گیرد و نظارت‍‌ها در بازار به درستی انجام شود.

عنایتی تصریح کرد: مازندران از شرایط حساسی در کشور برخوردار است و باید از آمادگی بالایی در تنظیم و کنترل بازار برخوردار باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: سردخانه‌ های بیشتری  باید در غرب مازندران تدارک دیده شود تا مرغ‌‍ ها در این سردخانه‌ها ذخیره شود و در زمان حضور بیشتر گردشگران، شهروندان غرب استان مشکلی در تامین آن نداشته باشند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text