چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان رامسر می باشد. این واحد دانشگاهی در سوم شهریور 1383  تأسیس و در بهمن ماه همان سال با 160 دانشجو در رشته های حسابداری و مکانیک شروع به کار کرد.
در حال حاضر بیش از 2000 دانشجو در87 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر مشغول به تحصیل می باشند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در سال 1385 با خرید زمینی به مساحت تقریبی 30 هزار متر مربع واقع در خیابان شهید عباس مفرد رامسر شروع به ساخت مجتمع دانشگاهی نمود و در خرداد سال 1390 فاز اول فضای آموزشی به متراژ 9500 متر در 5 طبقه   توسط آقای دکتر جاسبی ریاست عالیه دانشگاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

دانشگاه آزاداسلامی واحد رامسر با افتخار میزبان دو شهید گمنام است و یادمان این دوشهید عالی مقام ، الهام بخش استادان و دانشجویان برای تلاش و مجاهدت علمی تا بالاترین سطوح تعالی بشری شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر توانسته است با تمرکز بر رشته های پرمتقاضی و تخصصی فنی و مهندسی و هنر به یکی از دانشگاه های مطرح شمال کشور تبدیل شود. همچنین شهرت بین المللی و جاذبه های گردشگری شهرستان رامسر در کنار سطوح بالای کیفیت آموزشی،  باعث شده است که دانشگاه آزاداسلامی واحد رامسر ، منتخب دانشجویان غیربومی از سرتاسر کشور ایران باشد.

نشانی : رامسر – بلوار شهید عباس مفرد- دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر

  تلفن تماس :01155260531

دانشگاه آزاد رامسر

 

Check Also

دانشگاه آزاد واحد امل

دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی

در عصری که سرعت پیشرفت علوم و فنون خصوصاً در زمینه های نرم افزاری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text