پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

راه‌اندازی خط پروازی خارجی در مازندران ضروری است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران گفت: مازندران نیازمند راه‌اندازی خطوط پروازی خارجی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، مهاجر دارابی امروز در جلسه کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و نمایشگاهی اتاق بازرگانی پیرامون آژانس‌های مسافرتی استان گفت: گردشگری قابلیت قابل توسعه در مازندران است که متاسفانه تاکنون به آن توجه نشده است.

وی عنوان کرد: در این نشست با مجموعه آژانس‌داران استان نظرات و پیشنهادات جمع‌آوری شده و با جمع‌آوری تفکرات هم در کنار هم به این صنعت در استان کمک کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان ادامه داد: باید در کنار هم بودن را یاد بگیریم و سرلوحه کار خود قراردهیم همدلی و همزبانی را یکجا داشته باشیم و مشکلات بخش گردشگری را در درون حل کنیم.

وی عدم موفقیت در بخش گردشگری را حل نشدن مشکلات در درون تشکیلات بخش خصوصی دانست و گفت: اگر با هم باشیم و برای تفکر هم ارزش قائل شویم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و و حق ناگرفته استان را بگیریم.

مهاجر درباره فعالیت‌های اتاق بازرگانی در زمینه گردشگری گفت: اتاق بازرگانی در دستور کار خود ارتباط با کشورهای حاشیه خلیج فارس و CIS را قرارداده است و اگر خط پروازی با این کشورها راه‌اندازی شود می‌توان استان مازندران را به توریست‌های خارجی معرفی کرد.

مهاجر ادامه داد: برای ایجاد این خطوط پروازی بسیار مصر هستیم تا بتوانیم تعداد گردشگران خارجی به استان را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً اگر در بستر خالی حرکت کنیم به نتیچه نخواهیم رسید، گفت: باید نقاط قوت را تقویت کرد و دور از مشکلات در کنار هم قرار بگیریم.

این مسئول از آژانس‌ها و اتاق بازرگانی به عنوان خادمان به مردم یاد کرد و گفت: ما از دولت و دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم تلاش بیشتری کنند‌ تا با همدلی‌ای که در مجموعه اتاق بازرگانی و دست‌اندرکاران گردشگری در استان به وجود خواهد آمد همه از این سفره بهره ببریم.

وی گفت: یکی از مشکلات جدی عدم همفکری و خرد جمعی است، باید نقدپذیر باشیم و مهم رسیدن به نتیجه است که حتماً خواهیم رسید.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text