شنبه 1 اردیبهشت 1403

جشن 17 هزار میلیاردی مدیریت شعب استان مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ،مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران ضمن تبریک سالروز تأ سیس بانک مسکن و هفتاد و هفت سال افتخار در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد : 77 سال افتخار را پشت سر گذاشته و از اینکه بانک مسکن طی این سالها توانسته کارنامه درخشانی را از خود به جای گذارد مایه مباهات بوده و به خود می بالیم و اینک در آغاز بهار هفتاد و هشتم، شروع فصل جدیدی از تلاش و خدمت را را با همراهی مشتریان در پیش رو داریم .

تقوی در ادامه ضمن اشاره به جایگاه ویژه مشتریان و همچنین بازنشستگان به عنوان پیشکسوتان این بانک بر تکریم هرچه بیشتر آنان تأکید کرد و افزود : منشور اخلاقی بانک مشتریان را اصل می داند و کارکنان این بانک جلب رضایت مشتریان را سرلوحه امور خود داشته و ارائه خدمات صادقانه را بزرگترین افتخار خود می دانند .

تقوی در ادامه اظهار نمود : تکریم مشتریان و مشتری مداری جزء اهداف استراتژیک بانک مسکن بوده که در بین کارکنان و مسئولین این بانک نهادینه شده ، چرا که صاحبان اصلی این بانک مردم و مشتریان آن می باشند .

مدیر شعب استان مازندران ضمن بیان موفقیتهای بانک مسکن در عرصه خدمتگزاری و با اشاره به قدمت 60 ساله بانک مسکن در استان مازندران به بیان آمار عملکرد مدیریت در بخشهای مختلف پرداخت و افزود : منابع بانک در پایان سال 93 رقمی بالغ بر 13252 میلیارد ریال بوده که تاکنون با تلاش و همت کارکنان تقریباً 4 هزار میلیارد ریال افزایش داشته و توانسته به رقم 17187 میلیارد ریال ارتقاء یابد که این خود رشد 30 درصدی منابع را در سال جاری به همراه داشته است .
تقوی در ادامه اظهار نمود : موفقیتهای حاصله مرهون کار تیمی و فشرده و تلاش و جدیت همه کارکنان بوده و از آنجائیکه رسالت بانک مقدس بوده ، امیدواریم بتوانیم با یاری حق تعالی و تلاش و همت کارکنان بیش از پیش در عرصه خدمتگزاری و پیشبرد اهداف عالیه بانک موفق عمل نماییم .

مدیر شعب استان مازندران با اشاره به اینکه شعبه بهترین مکان برای خدمت به مردم است و در این راستا نقش کلیدی رؤسای شعب در مدیریت ارتباط با مشتریان بر هیچکس مستور نیست ، افزود : شعبه محوری ترین مرکز راهبردی و ارائه خدمات بانکی است و در این راستا با نگاه یکپارچه به مشتریان ، ارائه خدمات ویژه به مشتریان سودآور و منابع ساز و تمرکز بیشتر بر مشتریان اعتباری باید مورد توجه رؤسای شعب قرارگیرد و مدیریت مازندران با داشتن نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده و ابزارهای در اختیار می تواند در برقراری رابطه بهینه با مشتریان، اثر گذار باشد .

شایان ذکر است در مراسم ضمن اجرای برنامه هنری ،از مدیران شعب بازنشسته سابق و جمعی از مشتریان هدف با اهداء تندیس 77 سالگی بانک مسکن و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد .

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text