جمعه 10 فروردین 1403

جشنواره پارک پاک در آمل برگزار می شود

آمل-جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: برای پنجمین سال متوالی جشنواره پارک پاک در پارک دهکده طلایی شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان رنجبر عصر یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پارک پاک، بابیان اینکه امسال برای پنجمین سال پیاپی این جشنواره را در شهرستان آمل برگزار می‌کنیم، بیان کرد: جشنواره پارک پاک در پارک دهکده طلایی شهرستان آمل که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های استان مازندران بوده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه‌ساله از سوی شهروندان و مسافرین استقبال بسیار خوبی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: اجرای الگوی تفریحات سالم بر اساس آموزه‌های دینی، استفاده حداکثری از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ترویج کارهای فرهنگی هنری از اهداف ما در برگزاری این جشنواره بوده است.

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل خاطرنشان کرد: در جشنواره فرهنگی هنری پارک پاک آمل یازده غرفه راداریم که کارهای فرهنگی، هنری، ورزشی، عفاف و حجاب، کودک و بازی‌های بومی و محلی در آنجا صورت می‌گیرد.

رمضان رنجبر اضافه کرد: نماز جماعت، محفل انس با قرآن، رادیو پارک، جنگ شادی از برنامه‌های ما در این جشنواره بوده است.

وی بابیان اینکه جشنواره پارک پاک در سه‌ماهه تابستان سال جاری برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره از روز دهم تیرماه آغاز می‌شود که در طول هفته پنج شب اجرای برنامه صورت می‌گیرد.

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل پرداختن به بحث اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت‌های اصلی جشنواره پارک پاک آمل عنوان کرد و افزود: قطعاً از کارآفرینان و مشاوران اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های خود استفاده خواهیم کرد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text