سه‌شنبه 29 اسفند 1402

جاده چالوس و هراز فردا یکطرفه می‌شود

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار ishomal ، گفت: با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین از کرج به مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از رودهن به آمل ممنوع است، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در جاده هراز آمد وشد تریلر‌ها کماکان ممنوع است، افزود: آمد وشد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: آمد وشد تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده سوادکوه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: بر اساس این گزارش آمد وشد موتور‌سیکلت تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۶ فروردین از محور‌های کرج- چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text