شنبه 1 اردیبهشت 1403

جاده چالوس این هفته یک طرفه نمی‌شود

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل اینکه پل ارتباطی پایتخت با 13 استان کشور است، همواره بار ترافیک بسیار زیادی را تحمل می‌کند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمارها حدود 16 درصد بار ترافیکی کشور را استان البرز تحمل می‌کند و به همین دلیل شاهد هستیم که در روزهای تعطیل، بسیاری از محورهای برون‌َشهری این استان به ویژه جاده چالوس دارای ترافیک سنگین است.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: در همین راستا پلیس راه تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای کنترل تردد خودروها در روزهای تعطیل اجرا می‌کند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به یک طرفه شدن جاده چالوس در روزهای جمعه اشاره کرد.

اکبری بیان داشت: اما این هفته به دلیل برگزاری دو انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، یک طرفه شدن جاده چالوس اعمال نمی‌شود.

وی گفت: علت اجرای این سیاست این است که در حاشیه جاده چالوس بخش‌ آسارا و روستاهایی وجود دارد که برای رای دادن مردم و همچنین برگزاری انتخابات نمی‌توان جاده چالوس را یک طرفه کرد.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: به همین دلیل از رانندگان و مسافران روزهای آخر هفته انتظار داریم که با توجه به اینکه جاده چالوس در روز جمعه یک طرفه نمی‌شود،‌ با احتیاط رانندگی کنند.

اکبری در پاسخ به این پرسش که در صورت مشاهده ترافیک‌ سنگین در این محور چه اقداماتی انجام می‌شود، گفت: پلیس راه در آماده‌باش قرار دارد و در صورت مشاهده این وضعیت، طرح‌های مقطعی اجرا خواهیم کرد تا خللی در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text