سه‌شنبه 29 اسفند 1402

جاده چالوس امروز سه شنبه ۱۱ اردبیهشت یکطرفه می‌شود

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار ishomal ،با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ امروز از میدان امیرکبیرکرج به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج به سمت یک طرفه است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در جاده هراز، گفت: آمد وشد همه تریلر‌ها از جاده هراز کماکان ممنوع است.افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه و جمعه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت:هم اکنون ترافیک در جاده های هراز ،سوادکوه ، چالوس ،کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است .

وی افزود: پیش بینی می شود با توجه به تعطیلی فردا موج جدیدی از ترافیک از بعد ازظهر امروز آغاز شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text