شنبه 1 اردیبهشت 1403

ترافیک نیمه سنگین در جنوب به شمال جاده چالوس

مهدی صفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به افزایش خودروهای در حال تردد در این مسیر ، خط جنوب به شمال کندوان از تونل کندوان به سمت چالوس ترافیک نیمه سنگین است.
وی تصریح کرد: هر لحظه بر تعداد خودروها در مسیر جنوب به شمال جاده افزوده می شود و به همین دلیل هم در محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه و هزارچم ترافیک سنگین را شاهد هستیم.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به ترافیک مسیر از رانندگان خواست علاوه بر رعایت قوانین و داشتن صبوری و حوصله در رانندگی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.
وی همچنین از آمادگی کامل تمامی نیروهای راهداری خبر داد و گفت که در صورت نیاز نیروهای راهداری وارد عمل می شوند.
کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 22 درجه سانتی گراد است.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی کندوان در حوزه استحفاظی مازندران واقع است .
براساس اعلام پلیس راه نیروی انتظامی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز تا 3 بامداد فردا (دوشنبه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا 3 بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 1200 روز دوشنبه پنجم تیر تا یک بامداد روز سه شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 1500 همین روز تا یک بامداد روز سه شنبه ششم تیر از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه می شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text