پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ترافیک نیمه‌سنگین به سمت مازندران

علی نیک‌روش دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به وضع ترافیکی در محور فیروزکوه اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک به سمت استان مازندران نیمه‌سنگین و به سمت پایتخت روان است.

وی با بیان اینکه تردد تریلر و کامیون‌ها از ظهر امروز در محور فیروزکوه ممنوع شد، افزود: این ممنوعیت تا ساعت 24 امروز در این محور ادامه دارد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه با اشاره به اینکه مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد، تصریح کرد: نیروهای پلیس در جاده‌ها حضور دارند تا اتفاقی برای مسافران رخ ندهد.

نیک‌روش ادامه داد: همچنین 14 دوربین فعال در محور فیروزکوه وجود دارد که تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند و قبض جریمه آنها مقابل پلیس‌راه تقدیم می‌شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی محور فیروزکوه به مناسبت تعطیلات ایام عید سعید فطر بیان کرد: از فردا به طور مجدد تردد تریلر و کامیون‌ها در این محور ممنوع می‌شود و این محدودیت تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه توصیه کرد: رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های مأموران پلیس نیز توجه کنند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text