جمعه 10 فروردین 1403

ترافیک محور هراز سنگین است

علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان آمل اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک برخی نقاط از محور مواصلاتی هراز سنگین است.

وی افزود: با توجه به تعطیلات پایان هفته جاری بسیاری از هم‌وطنان و گردشگران وارد استان‌های شمالی کشور شدند و برای تردد محور مواصلاتی هراز را انتخاب کرده‌اند.

نوری‌پور با اعلام اینکه تردد در دو سمت آمل به تهران و برعکس در این جاده شریانی ادامه دارد، تصریح کرد: حجم تردد از سمت تهران به سمت آمل بیشتر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به اینکه راهداران برای خدمت‌رسانی بیشتر به رانندگان و مسافران به صورت آماده‌باش در حال خدمت‌رسانی هستند، بیان کرد: حجم رفت‌وآمدها در مناطقی همانند گزنک به پلور بر عکس بیشتر از دیگر مناطق است.

این مسئول از رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند خواست تا با سرعت مطمئنه مسیر را طی کنند و برای کاهش صدمات و تصادفات به اوامر ماموران نیروی انتظامی، پلیس‌راه و راهداران گوش بسپارند.

نوری‌پور ادامه داد: رانندگان از سبقت بی‌جا و سرعت خطرساز به همراه سبقت از راست به شدت خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون هوای منطقه لاریجان مازندران صاف و آفتابی است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به ساعت‌های پایانی امروز بر حجم ترددها افزوده شود.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text