جمعه 31 فروردین 1403

ترافیک در محورهای مازندران عادی است

محسن هاشمی در گفتگو با ishomal درباره آخرین شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان گفت: در محور کندوان و هراز تردد به صورت عادی و روان در جریان است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تردد در محور سوادکوه و کیاسر نیز به صورت عادی و روان در جریان است، ادامه داد: از نظر شرایط آب و هوایی نیز، آسمان استان صادف است.

به گزارش مهر، محور هراز از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۹۶ از ساعت ۱۰ الی ۱۷ روزهای شنبه تا سه‌شنبه، به‌غیراز روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات اصلاح قوس حادثه‌خیز پرن و خاک‌برداری ترانشه در کیلومتر ۲۶ تا ۲۷ این محور، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محورهای فیروزکوه و کندوان انجام خواهد شد.

همچنین محور کرج – چالوس حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیرکبیر کرج تا ۲۰ شهریور ۹۶، روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روز چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ هر هفته، به‌غیراز روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر صفر الی ۷۵ واقع در استان البرز، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط و با محدودیت انجام می‌شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text