شنبه 1 اردیبهشت 1403

ترافیک در جاده کرج – چالوس سنگین است

سرهنگ رضا اکبری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ترافیک از پیش از ظهر امروز در محدوده کوشک تا نساء در جاده کرج – چالوس در دولاین شمال به جنوب و جنوب به شمال سنگین است.
وی اظهار داشت : اجرای روکش آسفالت تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد و پیش بینی می شود سنگینی بار ترافیک به همین باقی بماند.
اکبری گفت: با توجه به نیاز جاده کرج – چالوس به روکش آسفالت و موقعیت گردشگری این مسیر در روزهای آینده سنگینی ترافیک در این مسیر دور از انتظار نیست.
همچنین شماری از رانندگان در تماس تلفنی با خبرنگار ایرنا از نحوه روان سازی ترافیک در محدوده اجرای طرح گلایه کردند و از مسوولان خواستند زمان توقف خودروها در دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال را از حدود 25 دقیقه به پنج دقیقه کاهش یابد تا ترافیک در دو طرف مسیر سنگین نشود.
رییس پلیس استان البرز در پاسخ به این گلایه رانندگان ، گفت: وضعیت جاده این امکان را به مجریان طرح نمی دهد لیکن تلاش می کنیم زمان توقف خودروها را کم کنیم.
وی اظهار داشت: تلاش دست اندرکاران راه و شهرسازی و پلیس بر اجرای سریع این طرح و روان سازی مسیر است.
جاده کرج – چالوس به مسافت حدود 160 کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.
اداره کل راه و شهرسازی استان البرز طرح روکش آسفالت 72 کیلومتر از این مسیر 160 کیلومتری را در ماه های اخیر در دست اجرا قرار داده که به گفته مسوولان این اداره کل ، اجرا طرح مذکور حدود دوسال زمان می برد و به صورت زمانبندی و قطعه بندی اجرا خواهد شد

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text