جمعه 10 فروردین 1403

ترافیک جاده‌های استان مازندران ۳ برابر شد

سرهنگ عبادی عبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه عصر پنج‌شنبه و جمعه ترافیک سنگینی توسط هم استانی‌ها در جاده برای رفتن به ییلاق ایجاد می‌شود، خاطر نشان کرد: ترافیک جاده‌ های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر عصر دیروز 3 برابر روزهای معمولی بود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود که در جاده‌های مازندران ترافیک سنگینی حین برگشت هم استانی ها عصر امروز را نیز شاهد باشیم، گفت: ورودی جاده‌ های مازندران برای اجرای طرح محدودیت تردد غیر بومیان تحت کنترل است اما ترافیک بومیان قابل پیش بینی نیست.

سرپرست پلیس راه مازندران تعداد خودروهای غیر بومی برگشت داده شده در ورودی‌های مازندران را 453 دستگاه در 24 ساعت گذشته اعلام و تصریح کرد: همچنین در این مدت هزار و 32 دستگاه خودرو اعمال قانون و جریمه شدند.

سرهنگ عبادی از بازگشت 75 هزار و 582 دستگاه خودرو در ورودی‌های مازندران از ابتدای امسال خبر داد و افزود: صد و سه هزار و 476 دستگاه خودرو نیز از ابتدای سال تاکنون اعمال قانون شدند.

وی درباره شرایط جوی جاده های مازندران گفت: جاده های سوادکوه، کیاسر و چالوس به تنکابن بارانی و ارتفاعات بارندگی پراکنده همراه است و پیش بینی می‌شود تا عصر امروز در همه جاده‌ها بارندگی را شاهد باشیم.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text