پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اهدای کتاب رایگان در روستاهای محروم آمل

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اهدا کتاب رایگان در روستاهای محروم آمل انجام می ‌شود.

محمد محمدی افزود: کتاب در جامعه نقش مهم و موثری داشته و جامعه‌ای که می‌خواهد آزاد و آگاه زندگی کند، حتما باید به پدیده کتاب با چشم دیگری بنگرد.

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای هرگاه وفاقی مبتنی بر رشد و توسعه بخواهد شکل گیرد، باید کتاب به عنوان یک عنصر اصلی و تأثیرگذار در آن مطرح باشد، گفت: در واقع، اعتلای فرهنگ کتاب خوانی، پی‌ریزی بنای توسعه فرهنگی جامعه تلقی می‌شود.

محمدی یادآور شد: در این جهاد مقدس، همگان از خرد و کلان باید شریک و سهیم باشند و برای این سازندگی از دل و جان مایه بگذارند.

وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته با هماهنگی آموزش و پرورش دانش‌آموزان از کتابخانه عمومی سطح شهر بازدید می‌کنند، افزود: در این هفته با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری ایستگاه نقاشی و کلاس‌های قصه خوانی همراه با جوائز در کتابخانه‌ها، برپایی عصری با شعر با موضوع کتاب، ثبت نام رایگان از مراجعه‌ کنندگان حضوری متقاضی عضویت در کتابخانه‌ها، برپایی همایش خانواده کودک و مطالعه، اهدا کتاب رایگان به مناطق محروم انجام می ‌شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text