پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

انهدام باند جعل اسکناس در محمودآباد

سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار ishomal، از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 6 نفره سرقت خودرو و جعل اسکناس در این شهرستان خبرداد .

وی گفت: به منظور تامین امنیت شهروندان در روز های پایانی سال و جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و افراد سودجو ،ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی اعضای یک باند جعل اسکناس در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات پلیسی شبانه روزی موفق شدند در اقدامی عملیاتی چهار نفر از اعضای این باند به نام های ر-م ، م-ی ، ح-آ و م – ی را دستگیر کنند .

سرهنگ شالیکار گفت : در بازرسی های به عمل آمده از محل فعالیت این افراد 100قطعه چک پول جعلی ، یک دستگاه خودروی سرقتی ، لوازم منزل سرقتی و دو دستگاه رايانه با متعلقات کامل آن کشف شد .

وی گفت : در این عملیات ، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 2 نفر دیگر از اعضای این باند به نام های ن- م و ف – و اهل و ساکن کرمانشاه شدند .

فرمانده انتظامی محمودآباد افزود : در بازرسی از مخفیگاه این دو متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بوده اند یک دستگاه خودروی سرقتی به همراه 110 قطعه چک پول تقلبی و اسناد و مدارک جعلی کشف شد.

سرهنگ شالیکار گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست برسی است

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text