شنبه 1 اردیبهشت 1403

انسداد 5 ساعته جاده هراز/مسیر بازگشایی شد

سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ishomal در شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: ترافیک از روز گذشته در حال رفت به سمت شهرهای شمالی کشور بوده و همچنان ادامه دارد؛ اما اکنون بار رفت کمتر شده است.

وی افزود: در محور فیروزکوه با توجه به حجم خودروها در مسیر رفت، ترافیک سنگین بوده و قفل شدن ترافیک بعد از فیروزکوه به سمت مازندران را شاهد بودیم که این ترافیک به سمت حوزه شرق زده شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: متأسفانه مردم در ترافیک فوق‌سنگین مانده‌اند و سنگینی این بار هنوز از فیروزکوه رد نشده است.

محبی تصریح کرد: تردد در شهرهای قبل از فیروزکوه عادی و روان است و مشکلی در حال حاضر در این محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص مسدود بودن محور هراز اظهار کرد: محور هراز از ساعت پنج صبح امروز تا ساعت 10 مسدود شد و این انسداد به دلیل بار سنگینی بود که در محور مازندران به وجود آمده بود؛ اما از دقایقی پیش جاده به سمت مازندران بازگشایی شده است و تردد در محورهای شرق استان عادی است.

وی در خصوص محور امام رضا (ع) نیز گفت: تردد وسایل نقلیه در این محور با بار نیمه‌سنگین همراه است؛ اما در این جاده مشکل خاصی وجود نداشته و تردد به آرامی انجام می‌گیرد.

محبی با بیان اینکه تاکنون حادثه خاصی در محورها رخ نداده است، گفت: رانندگان هنگام سفر از عجله و شتاب پرهیز کنند و در چنین شرایطی صبر، حوصله و شکیبایی به خرج دهند تا سالم به مقصد خود برسند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text