جمعه 31 فروردین 1403

الگوی گردشگری روستایی به صورت پایلوت در مازندران اجرا می شود

ساری – مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توانمندسازی روستایی را محور اصلی طرح الگوی گردشگری روستایی برشمرد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل گرجی صبح چهارشنبه در جلسه طراحی الگوی گردشگری روستایی گفت: طراحی این طرح باهدف رونق کسب‌وکار با محوریت توانمندسازی روستائیان استان مازندران است.

وی افزود: امیدواریم با کمک اتحادیه‌های اصناف مشاوران املاک در سطح کشور و همچنین دستگاه‌های مرتبط شاهد اجرای این طرح در آینده نزدیک و دریافت نتیجه مطلوب از آن باشیم و برای اجرای این طرح سایتی طراحی خواهد شد و اطلاعات دریافت شده از مشاورین املاک درزمینهٔ مناطق گردشگری روستایی در این پایگاه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تصریح کرد: معاونت رفاه وزارتخانه اعتقاد دارد اجرای این طرح کمک شایانی به محرومیت‌زدایی در روستاها و همچنین افزایش ظرفیت اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی خواهد نمود و در نظر است این طرح به‌عنوان پایلوت در استان مازندران در آینده اجرا شود.

مقرر شد جلسه‌ای توسط اتحادیه صنف مشاورین املاک شهرستان ساری با حضور و رئیس اصناف املاک شهرستان‌های استان برگزار و در خصوص تعامل با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای این طرح بحث شود و نتیجه در جلسه‌ای با حضور مسئولین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های مرتبط مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ و نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه اقدام شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text