جمعه 31 فروردین 1403

افزایش 2درجه ای دمای هوای روز جمعه مازندران

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،افزود: هوای امروز استان صاف تا نیمه ابری با افزایش ابر است.
اصغر بسطامی دمای امروز ساری در گرم ترین ساعت را 26درجه بالای صفر اعلام کرد و اظهار داشت: وضعیت هوای فردا استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما است.
وی با اظهار اینکه هوای اواخر روز فردا با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود ، ادامه داد: هوای روز شنبه هفته آینده استان مازندران نیمه ابری به تدریج ابری و از غرب با بارندگی ، وزش باد ، کاهش نسبی دما و در ارتفاعات گاهی مه آلود است.
رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران ، وضعیت هوای روز یکشنبه آینده استان را ابری ، همراه با بارندگی ، وزش باد و کاهش دما پیش بینی کرد و گفت: دمای هوای ساری در گرم ترین ساعت این روز با حدود شش درجه کاهش ،به 20 درجه بالای صفر می رسد.
به گزارش ایرنا، با توجه به اینکه حدود 80 هزار هکتار از زمین های شالیزاری دوباره کشت استان مازندران در مرحله خوشه بستن و برداشت قرار دارد، هوای آفتابی بهترین شرایط برای کشاورزان شالیکار است.
امسال 30 هکتار از زمین های شالیزاری استان دوباره نشا کاری و 50 هزار هکتار نیز به صورت پرورش ساقه شالی یا دونوچ ( رتون ) بارآوری شده است

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text