پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اعمال محدودیت های ترافیکی دور دوم سفرهای نوروزی از امروز در جاده های شمال

پلیس راه مازندران اعلام کرد ، تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 14 تاريخ های 5 ، 12 ، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاريخ های مورد اشاره از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع تريلر در محور هراز كماكان ممنوع است.

تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج – چالوس از ساعت 12 تاريخ های 11، 12، 13 و 14 فروردین 96 تا ساعت 3 بامداد روز بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 همان روز تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.

تردد كاميون های حامل كود شيميايی در ايام تعطيلات نوروز 12 و 13 فروردین با رعايت مقررات و ضوابط در جاده های سراسر كشور به جز محورهای هراز و كندوان بدون مانع است.

تردد انواع كاميون و كاميونت تا ساعت 2 بامداد 6 فروردین و از ساعت 8 صبح 10 فروردین تا ساعت 2بامداد 15 فروردین از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است .

تردد انواع تريلر و كاميون ها نیز از ساعت 8 صبح تا ساعت 2 بامداد روز يكشنبه 6 فروردین و همچنين از ساعت 8 روز پنجشنبه 10 فروردین تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text