جمعه 31 فروردین 1403

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ishomal در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به عید سعید غدیر و روزهای پایانی تعطیلات تابستانی محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور جلوگیری از بروز ترافیک در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز دوشنبه 29 شهریور تا ساعت 6 روز یک‌شنبه چهارم مهر ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است که البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، اضافه کرد: در صورت حجم بالای ترافیک و با اعلام مأموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز سه‌شنبه 30 شهریور ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز سه‌شنبه 30 شهریور ماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

این مسؤول افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز پنج‌شنبه یکم مهر ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد ادامه داد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه دوم تا ساعت یک بامداد روز شنبه سوم مهر ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه دوم تا ساعت یک بامداد روز شنبه سوم مهر ماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای سه‌شنبه 30 شهریور، پنج‌شنبه یکم و جمعه دوم مهر ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه دوم مهر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه دوم مهر ماه امسال از آب‌اسک به‌سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد اظهار کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای سه‌شنبه 30 شهریور، پنج‌شنبه یکم و جمعه دوم مهر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه دوم مهر ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text