پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اعلام آخرین وضعیت جاده ها/ چالوس و هراز همچنان مسدود است

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بازگشایی جاده امامزاده داوود خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی، در این باره گفت: جاده امامزاده داوود که شب گذشته در پی ریزش کوه مسدود شده بود، حوالی ساعت 10 صبح امروز پس از عملیات سنگین عوامل راهداری و پلیس راهور بازگشایی شد و هم‌اکنون تردد در این محور امکانپذیر است.

وی با اشاره به تخریب بخش‌هایی از شانه خاکی جاده در پی حادثه شب گذشته اظهار کرد: به همین دلیل تا اطلاع‌ثانوی تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از اتوبوس و کامیون از این محور ممنوع است و می‌بایست از مسیرهای جایگزین برای رسیدن به مقصد استفاده شود اما درخصوص دیگر وسایل نقلیه محدودیتی وجود ندارد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی در این محور نیز گفت: تردد در این محور عادی است و مشکل ترافیکی گزارش نشده است.

مرادی همچنین با اشاره به آب‌گرفتگی برخی معابر پایتخت در پی بارندگی‌های دیشب اظهار کرد: شب گذشته عوامل راهور در آماده‌باش کامل قرار داشتند و با توجه به اینکه ترافیک سنگین و نیمه سنگین در بسیاری از بزرگراه‌ها و معابر شهر وجود داشت، عوامل پلیس و شهرداری با همکاری یکدیگر اقدام به خدمت‌رسانی به شهروندان کردند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: ساعاتی پس از بارندگی‌ها، عوامل آتش‌نشانی و شهرداری اقدام به بازگشایی معابر کرده و دیگر مشکلی از جهت آب‌گرفتگی معابر یا شکستن درخت‌ها وجود ندارد و تردد به شکل عادی در حال انجام است.

 

همچنین سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تداوم انسداد محور هراز خبر داد و گفت که محور چالوس نیز مسدود شده است.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در نخستین روز پس از تعطیلات گفت: شب گذشته شاهد ترافیک پرحجم بازگشت از سفرها به ویژه از استان‌های شمالی کشور بودیم که این وضعیت تا بامداد امروز ادامه داشت اما از صبح امروز جاده‌ها از مسافران تعطیلات اخیر تخلیه شده و تردد به شکل عادی در کلیه محورهای مواصلاتی کشور در حال انجام است.

وی درباره وضعیت محور هراز که شب گذشته در پی ریزش کوه مسدود شده بود، گفت: جاده هراز همچنان مسدود است ضمن اینکه ساعاتی پس از انسداد هراز، جاده چالوس نیز در پی ریزش کوه مسدود شد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اینکه رانندگان برای رسیدن به مقاصد خود از چه مسیرهایی می‌توانند استفاده کنند، گفت: جاده فیروزکوه و همین‌طور جاده رشت قزوین دو مسیر جایگزینی هستند که تا بازگشایی محور هراز و چالوس به عنوان مسیر جایگزین باید از آنها تردد کرد.

 

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همین‌طور امدادرسانی به حوادث احتمالی در هر ساعت شبانه‌روز با این شماره تماس بگیرند.

آبگرفتگی چالوس

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text