پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اتمام تعریض محور سوادکوه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، مرتضی باقری در بازدید از اجرای عملیات تعریض و ارتقاء محور سوادکوه اظهار کرد: اتمام عملیات تعریض و چهارخطه کردن محور مذکور، اولویت وزارت راه و شهرسازی است.

باقری با اعلام تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی درباره ارتقاء و ایمن‌سازی محورهای کشور، خاطرنشان کرد: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالاست و از این رو امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.

وی مهم‌ترین مشکل مازندران را در بخش توسعه شبکه راه‌ها، تملک اراضی دانست و افزود: اراضی مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و اجتماعی بسیار با ارزش بوده و این مسئله با وجود کمبود اعتبار برای خرید اراضی، ما را برای توسعه شبکه راه‌های استان دچار مشکل کرده است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعریض و ارتقاء جاده‌های مازندران نیازمند عزم ملی است، اظهار کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس با تلاش مضاعف برای تامین اعتبار استان در مجلس شورای اسلامی بکوشند.

باقری درباره عملیات اجرایی تعریض محور قائم‌شهر ـ فیروزکوه، تصریح کرد: طول این محور ارتباطی در حوزه استحفاظی مازندران 84 کیلومتر بوده که 71 کیلومتر عملیات تعریض انجام شده و 13 کیلومتر باقی مانده است.

وی با اشاره بر محدودیت‌ها و چالش‌های موجود در روند اجرایی پروژه‌های راه‌سازی در استان، اظهار کرد: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران برای اتمام پروژه مذکور ستودنی است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی عملیات تعریض و ارتقاء محور سوادکوه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با تامین اعتبار لازم و شرایط مساعد جوی، پروژه تعریض و چهارخطه شدن این محور را تا پایان امسال به بهره‌برداری نهایی برسانیم.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text