جمعه 10 فروردین 1403

آغاز طرح نظارتی نوروز 96 در مازندران

محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات پر مصرف در ایام پایانی سال گفت: طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 96 با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشهای مردمی آغاز شده است.

وی افزود: این طرح نظارتی از یکم اسفند امسال آغاز و تا 31 فروردین سال 96 در 2 بخش کالایی و خدمات ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: نظارت و بازرسی در بخش کالایی، شامل نان، لبنیات، گوشت قرمز، شکر، گوشت مرغ، برنج، تخم مرغ، میوه، قند، روغن نباتی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار است.

محمدپور گفت: عرصه فعالیت واحد بازرسی و نظارت در بخش خدماتی، شامل شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها، رستوران های بین شهری است.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و واحدهای مختلف صنفی به شماره تلفن 124 گزارش کنند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text