پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آسمان مازندران از فردا بارانی می‌شود

نوربخش داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز سه‌شنبه 4 خرداد ماه امسال افزایش دما در سطح مازندران اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: انتظار داریم از اواخر سه‌شنبه شب با نفوذ سامانه بارشی ناپایدار شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران فراهم شود که احتمال رگبار پراکنده نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: پیرو اطلاعیه شماره 9 اداره‌کل هواشناسی استان، روز چهارشنبه 5 خرداد ماه امسال با عبور یک موج از روی نوار شمالی کشور در برخی ساعات شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان هستیم.

داداشی ادامه داد: در این مدت احتمال آب‌گرفتگی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و وقوع تگرگ در برخی مناطق مازندران وجود دارد.

وی با بیان اینکه این سامانه ناپایدار از اواخر روز چهارشنبه از آسمان مازندران خارج می‌شود، افزود: روزهای پنج‌شنبه 6 و جمعه 7 خرداد ماه امسال جو نسبتاً پایداری در آسمان استان حاکم می‌شود و آسمان مازندران عمدتاً به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود و همچنین دمای هوای استان به‌صورت نسبی افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی مازندران در پایان درباره وضعیت دریای خزر، گفت: دریای مازندران از اواخر امشب با افزایش موج و از فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text