پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی می‌شود

آزادراه تهران ـ شمال یکی از پروژه‌های مهمی است که شهر تهران را به شهرهای غربی مازندران متصل می‌کند به همین دلیل تکمیل این پروژه در اولویت قرار گرفت.

با توجه به اینکه شهرهای شمالی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین مسیر سفرهای مردم در بیشتر شهرهای کشور محسوب می‌شوند؛ در مسیرهای ارتباطی این شهرها هرساله شاهد حوادث هستیم که یکی از مشکلات اصلی آزادراه تهران ـ شمال عدم ایمنی آن است که طی بازدیدهای صورت گرفته نواقص شناسایی و طی ماه‌های اخیر افراد مشغول فعالیت هستند تا بتوانند گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

فرماندار چالوس در این باره  با اشاره به بازگشایی لاین جنوب به شمال آزادراه تهران ـ شمال برای امروز اظهار کرد: در حال حاضر ماموران راهداری به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند.

محمدناصر زندی بیان کرد: همچنین قول مساعد داده‌شده که برای بار برگشت مسافران از تعطیلات عید سعید فطر؛ لاین شمال به جنوب آزادراه تهران ـ شمال روز یک‌شنبه 28 تیرماه امسال بازگشایی شود و تمام تلاش این بوده که این موضوع محقق شود.

وی تصریح کرد: قبل از عید جلسه‌ای با معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران داشتیم که مقرر شد چند ماهی فرصت داده شود که نواقص این پروژه برطرف شود به‌دلیل اینکه آزادراه تهران شمال اماده افتتاح نبوده‌است.

فرماندار چالوس به تلاش شبانه‌روزی در سه شیفت کاری طی مدت سه ماه برای برطرف کردن نواقص آزادراه تهران  ـ شمال اشاره کرد و گفت: در طول این سه ماه کارها به صورت جهادی و شبانه‌روزی انجام شد و شرکت احداث و بهره‌برداری پروژه به تمامی تعهدات خود عمل کرده‌ است.

زندی با بیان اینکه نواقص اساسی و جدی آزادراه تهران شمال برطرف می‌شود، اضافه کرد: ریزه‌کارهای باقی‌مانده آن در حین استفاده از این محور انجام شود ولی جاده مسدود نمی‌شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text