پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آزادراه تهران – شمال بزرگترین سازه عمرانی کشور است

قاسم احمدی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری غرب مازندران در نوشهر اظهار داشت: امیدواریم نهایتا تا پایان سال جاری قطعه اول آزادراه تهران شمال به بهره برداری رسد و ساخت ۳۷.۵ کیلومتر تونل از جمله اقدامات بارز است.

وی با بیان اینکه منطقه نوشهر، چالوس و کلاردشت منطقه ملی است افزود: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی این سه شهرستان در بودجه درنظر گرفته شده است.

احمدی به اقدامات حوزه برق اشاره و اضافه کرد: ساخت نیروگاه ۴۵۰ مگاواتی که از مصوبات دولت قبل بود در شهرستان نوشهر در حال اجرا است و هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید دستگاه ها و تجهیزات هزینه شده است و امیدواریم ظرف یکسال تا یکسال و نیم آینده بهره برداری شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران به اقدامات حوزه گازرسانی اشاره کرد و گفت: امروز مناطق مختلف استان و روستاهایی غرب از نعمت گاز برخوردار شدند و گازرسانی به شهر پول و کجور مراحل پایانی را طی می کند.

وی درباره اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان گفت: سه بیمارستان عمده در چالوس و نوشهر فعالیت دارند و تلاش های خوبی برای تجهیز آن صورت گرفته است.

وی گفت: دستگاه رادیولوژی بیمارستان نوشهر و چالوس خریداری و فعال شده است.

احمدی به آزادسازی سواحل اشاره کرد و گفت: در شهرستان نوشهر و چالوس، اتفاقات خوبی در شهرستان ها صورت گرفته است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت با بیان اینکه نگاه مردم این است که هنوز اقدامات ویژه ای در غرب مازندران صورت نگرفته است خواستار سرمایه گذاری های ویژه در منطقه شد.

وی خواهان تقویت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق کور شهرستان شد، ایجاد بخش جدید را در منطقه سی سنگان دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت ضروری دانست.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text