شنبه 1 اردیبهشت 1403

آخرین وضعیت سالار عقیلی و گروهش در حادثه کنسرت آمل

مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ishomal گفت: پس از فیلمی که در خصوص فرو ریختن صحنه در اجرای شهرستان آمل سالار عقیلی منتشر شد، از سوی معاونت هنری و علی مرادخانی پیگیری هایی انجام دادیم و جویای احوال آنها شدیم.

وی ادامه داد: اتفاق خاصی برای سالارعقیلی ونوازنده ها نیفتاده است فقط همسر این هنرمند کمی ضربه دیده است.

وجدانی تصریح کرد: سالن‌های کنسرت در شهرستان‌ها شاید خیلی کم باشند و به همین دلیل دوستان در سالن‌های ورزشی و گاهی در سالن‌هایی که مربوط به کنسرت  نیست، به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: سالن‌های ورزشی باید برای برگزاری کنسرت زیرساخت‌های لازم را داشته باشند ونباید تنها به فکر سیستم صوت باشند.

مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: برای برگزاری کنسرت باید تمامی زیرساخت‌ها مانند صحنه و جایگاه تماشاگران به یک استاندارد لازم برسد.

وی توضیح داد: فکر می‌کنم اینگونه اتفاق‌ها به ما نشان می‌دهد که شهرستان‌ها ظرفیت بالایی برای پذیرش اجراهای موسیقی دارند و از سوی دیگر کمبود سالن را هم احساس می‌کنند که امیدواریم در آینده این اتفاق بیافتد که سالن‌های مختص اجراهای صحنه‌ای در شهرستان‌ها تاسیس شود تا از این گونه ا تفاق ها جلوگیری شود.

وجدانی خاطر نشان کرد: ما برگزار کننده آن کنسرت نبودیم بلکه با عنوان یک نهاد، بیشتر به پیگیری احوال جسمی و روحی هنرمندان می‌پردازیم و صدور مجوز هم بر عهده همان استان بوده است و فکر می‌کنم خود عوامل کنسرت گذار اگر فردی دچار آسیب دیدگی شده باشد، برخورد لازم را انجام می‌دهند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text