سه‌شنبه 29 اسفند 1402

آب گرم رامسر

آخرین به روز رسانی 19/07/1402

آب گرم سادات محله معروف به آب گرم رامسر در ۵ کیلومتری رامسر قرار دارد و از آنجایی که فاصله کمی با رشته کوههای البرز دارذ یکی از غنی‌ترین چشمه‌های آب گرم رامسر به لحاظ داشتن املاح معدنی محسوب می‌شود.

این آب گرم هم فضای سرپوشیده و مدرن (کاشی‌کاری) و هم فضای سنتی و باز دارد که رفتن به فضای سنتی آن، فرصت تماشای مناظر زیبا و جنگل‌های اطراف را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین هنگام مراجعه به این آبگرم می‌توانید تفریحاتی مثل قایق‌سواری را تجربه کنید.

بیشتر بدانید:

در رامسر چشمه های آبگرم گوگردی زیادی وجود دارد. اکثر این چشمه ها در امتداد گسل رامسر واقع شده اند. در جنوب رامسر، چشمه زیرپل معروفیت بیشتری دارد که آب آنها از چند نقطه و ازکف حوضچه خارج می شوند. در کف حوضچه نیر بلورهای پیریت و گوگرد دیده می شوند.
میزان دمای بزرگترین آبگرم معدنی رامسر که به شماره یک معروفه ۴۲ درجه سانتیگراداست که بهترین حد تحمل بدن میباشد. آب های گوگردی رامسر در زمره آب های کلربیکربناته کلسیک و منیزین گازدار گوگردی هستند و برای درمان بیماری های جلدی رماتیسم و دردهای عصبی و عضلانی بسیار سودمندند و در رفع عوارضی که پس از تب بروز می کند از این چشمه ها استفاده می شوند.

آدرس : مازندران، رامسر، سادات شهر، آب گرم رامسر

تلفن تماس: ۰۱۱۵۵۲۱۲۰۳۶

Inst: abegarm.ramsar

 

آب گرم شهر رامسر

 

Check Also

جاذبه های گردشگری نوشهر

نوشهر (به مازندرانی: نوشِر) از شهرهای استان مازندران ایران است. بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر است یک بخش تاریخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text