جمعه 10 فروردین 1403

پارک آبی ازمیر

پارك آبي ازمير : از بهترین تفریحات در ترکیه، پارک آبی ازمیز بوده که میتواند اوج هیجان و لذت را به شما و همراهانتان بدهد. این پارک آبی شامل دلفیناریوم نیز میباشد که برای بسیاری از افراد دوست داشتنی و دیدنی است. پارک آبی ازمیر برای تمامی سنین سرگرمی ها و فعالیت های خوبی در نظر گرفته و از پیر تا جوان میتوانند از این پارک آبی استفاده کرده و لذت ببرند. ورزش ها و سرگرمی هایی از جمله سیاه چال آبی، جکوزی های بزرگ، رودخانه های خروشان به همراه تیوپ، چندین استخر بزرگ و قایق سواری و .. میباشد که بر سر هر قسمت یک نجات غریق مواظب شما خواهد بود تا در طول لذت بردن از بودن در پارک آبی ازمیر اتفاقی برایتان نیافتد. علاوه بر این، پارک آبی ازمیر، سرویس و خدماتی را برای کودکان شرایط ویژه ارائه داده و تا همه بتوانند از این پارک استفاده کنند.

این پارک آبی علاوه بر بازی ها و سرگرمی های مهیجی که دارد، رستوران های بین المللی با بهترین و باکیفیت ترین غذاها داشته، همینطور شما میتوانید بهترین نوشیدنی ها سرد و گرم را در کافه های پارک آبی ازمیر داشته باشید. این پارک آبی را میتوان مکانی بسیار عالی و مناسب برای تفریح به صورت خانوادگی دانست و از آن لذت برد. تمام امکانات بوجود آمده در پارک آبی ازمیر تنها برای رضایت مسافران و توریست های تور ازمیر است.

دلفیناریوم پارک آبی ازمیر

دلفیناریوم یکی از سرگرمی های پرطرفدار و محبوب همگان است. پارک آبی ازمیر قسمتی از خود را به دلفیناریوم اختصاص داده. تنها تفاوت آن شاید این باشد که شما در این پارک آبی میتوانید حیوانات را لمس کرده و با آنها تعامل داشته باشید. علاوه بر دلفین ها، حیوانات دریایی بامزه دیگری مثل، شیر های دریایی، گربه های دریایی و گرازهای دریایی را میتوانید ببینید و آنها از نزدیک لمس کنید. دلفیناریوم پارک آبی ازمیر خدماتی مثل شنا با دلفینها و دلفیناریومو شنا با دلفین را برای بازدید کنندگان خود در نظر گرفته.

Check Also

امنیت سفر در ویتنام

ویتنام کشوری نسبتا امن برای گردشگران است و ویتنامی‌ها به طور کلی از حضور توریست‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text