جمعه 10 فروردین 1403

هوای مازندران در هفته آینده خنک میشود

احمد اسدی در گفت‌وگو با ishomal، اظهار کرد: روز گذشته افزایش نسبی دما را داشتیم بیشینه دما مربوط به کجور با 38 درجه بالای صفر بوده است.

وی افزود: امروز انتظار داریم هوای مازندران به‌صورت گرم و شرجی همراه با افزایش نسبی دما باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده با استقرار جریانات مرطوب شمالی و عبور متناوب امواج کم و بیش ناپایدار انتظار داریم به‌تناوب شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

اسدی با اشاره به اینکه حداکثر دما نسبت به امروز و فردا کمی کاهش پیدا می‌کند، یادآور شد: باتوجه به گرم و شرجی بودن هوا نیاز است مدیریت مصرف انرژی در دستور کار افراد قرار گیرد

وی در پایان گفت: دریای مازندران فردا به‌صورت افزایش موج پیش‌بینی می‌شود که توصیه می‌شود در محدوده طرح دریا با رعایت نکات ایمنی همراه باشد.

این مسئول ادامه داد: وضعیت جوی استان برای روز‌های شنبه ۳۰ تیر تا سه شنبه هفته آینده ۲ مرداد آسمانی نیمه ابری گاهی با افزایش ابر همراه با وزش باد و رگبار پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران تصریح کرد: در این مدت دمای هوا برای مناطق غربی ۳۲ درجه و برای مناطق مرکزی و شرقی ۳۲ تا ۳۴ درجه خواهد بود.

اسدی گفت: آسمان مازندران روز چهارشنبه ۳ مرداد صاف تا نیمه ابری و دمای هوا برای مناطق غربی ۳۳ درجه و برای مناطق مرکزی و شرقی ۳۳ تا ۳۵ درجه پیش بینی می‌شود.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text