پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

نوروز 97 با قطار گردشگري شمال رجا

قطار گردشگری تهران-سوادکوه-تهران (ریل باس ارم) همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، روزهای سوم، نهم، دهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه 1397 آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به گردشگری است.

مدت زمان حدودی سفر با قطار گردشگری یاد شده 16 ساعت بوده که ساعت ۰۷:۲۵ صبح روزهای یاد شده از مبدأ تهران حرکت کرده و در طول مسیر در مناطق بنکوه، سيمين دشت (مسير برگشت)، روستاي شوراب، پل ورسک و سوادکوه توقف می‌کند.

برنامه حرکت این قطار بعد از ایام پیک نوروز 1397 بصورت معمول در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته مطابق با برنامه و پذیرایی اشاره شده خواهد بود.

بهای بلیت تک نفره قطار گردشگری تهران-سوادکوه-تهران (رفت و برگشت) با پذیرایی (صبحانه، نهار و عصرانه) و راهنمای تور و بیمه مسافران، به مبلغ 170 هزار تومان برای افراد بزرگسال و 85 هزار و 500 تومان برای کودکان (2 تا 12 سال) می باشد، ولی برای خریدهای گروهی تخفیف‌های ویژه ای در نظر گرفته می شود.

علاقه‌مندان به سفر با قطار گردشگری تهران-سوادکوه-تهران می توانند برای خرید بلیت از طریق کلیه آژانسهای سطح کشور و همچنین از طریق سایت شرکت رجا به نشانی www.raja.ir و در بخش گردشگری با انتخاب مبدأ “تهران” و مقصد “پل سفید” و انتخاب روزهای ایام پیک در فروردین 1397 یا روزهای پنج شنبه و جمعه برای بعد از این ایام اقدام کنند.

فروش تلفنی نیز از طریق سامانه 1539 رجا، قابل انجام می باشد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text