محور هراز از 26 بهمن ماه مسدود می‌شود‌

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: از شنگول‌ده تا گزنک محور هراز 26 بهمن لغایت 20 اسفند ماه به دلیل اجرای عملیات راه‌سازی مسدود است.

وی تصریح کرد: این مسیر روزهای شنبه تا سه‌شنبه هفته مسدود بوده و روزهای پایانی هفته از چهارشنبه الی جمعه و همچنین ایام تعطیلات رسمی بازگشایی می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه مازندران از مسدود شدن تونل امامزاده هاشم از روز یک‌شنبه 19 بهمن ماه برای اجرای عملیات راه‌سازی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

محمدنژاد با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ و همراه داشتن لوازم گرمایشی برای رانندگان، اظهار داشت: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس راه کنترل می‌شود در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها و بارش‌برف و باران در محورهای کوهستانی مازندران، رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار داشته باشند و با این کار سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text