پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

محور ساری – کیاسر “جاده مرگ” در مازندران نام گرفته است

سید حسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ishomal، با اشاره به اینکه جاده ساری -کیاسر به جاده مرگ معروف شد و روزانه شاهد تصادفات جاده ای در این مسیر هستیم، اظهار داشت متاسفانه به دلیل کمبود امکانات درمانی در منطقه باید مصدومان حادثه را به شهر ساری انتقال دهیم.

وی افزود: برای این منظور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر روز چهارشنبه به این منطقه محروم سفر می‌کند.

موسوی با بیان اینکه از بخش چهاردانگه به عنوان وسیع‌ترین بخش استان نام برده می‌شود ولی از ابتدایی ترین امکانات بهداشتی و درمانی محروم است، افزود: بخش چهاردانگه و شهر کیاسر مسیر تردد هفت استان بوده وضعیت درمانی و بهداشتی آن نیازمند توجه مسئولان است.

عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر کیاسر با اعلام اینکه وضعیت مرکز 10 تختخوابی درمان بستر شهر کیاسر مطلوب نیست، تصریح کرد: یک داروخانه در شهر کیاسر وجود دارد و آن نیز به صورت شبانه‌روزی نبوده و مردم باید برای تامین دارو به شهرهای مجاور سفر می‌کنند.

شهر کیاسر و بخش چهاردانگه دارای 20 هزار نفر جمعیت بوده که در مسیر جاده ترانزیتی ساری – سمنان واقع شده و شاهراه ارتباطی مازندران با هفت استان شرقی و جنوب شرقی کشور است.

https://t.me/ishomall

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text