پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی : 20 نفر کشته تنها در یک روز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سبقت و سرعت غیرمجاز عامل وقوع ۶۰ درصد تصادفات بوده است و ۲۰ نفر در این مدت کشته شدند.
به گزارش فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در مسیر‌های منتهی به شهرهای زیارتی و سیاحتی شاهد حجم بالایی از تردد هستیم و در محورهای شمالی هم به صورت رفت و برگشت مسافران در حال تردد هستند.

وی ادامه داد: عده‌ای از هموطنان در حال بازگشت هستند و این در حالی است که محورهای کرج به چالوس و هراز و قزوین-رشت دارای بار نیمه سنگین و سنگین هستند.

سردار مهری گفت: با توجه به اینکه چند روز بیشتر به پایان تعطیلات باقی نمانده خواهش می‌کنیم از هموطنان که مدیریت زمان در برگشت از سفر داشته باشند و بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در روزهای گذشته و به طور دقیق در 24 ساعت گذشته 60 درصد اصادفات ناشی از سرعت و سبقت غیرمجاز بوده و 30 درصداصادفات هم ناشی از عدم توجه به جلو بوده است.

وی افزود: همکاران من در سراسر کشور برای حفظ جان هموطنان مشغول به فعالیت هستند و برخورد با تخلفات را بدون اغماض انجام داده و اعمال قانون می‌کنند.

سردار مهری تصریح کرد: نسبت به سال گذشته در همین ایام کاهش جانباختگان را شاهید هستیم اما در 24 ساعت گذشته 20 نفر کشته شدند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text