جمعه 10 فروردین 1403

تعریض ۷۱ کیلومتر از محور سوادکوه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از اجرای عملیات تعریض و ارتقا محور قائمشهر- فیروزکوه، در خصوص عملیات اجرایی تعریض محور قائمشهر – فیروزکوه گفت: طول این محور ارتباطی در حوزه استحفاظی مازندران ۸۴ کیلومتر بوده که ۷۱ کیلومتر عملیات تعریض انجام شده و ۱۳ کیلومتر باقی مانده است.

علی نورزاد ضمن اعلام تاکید ویژه مقام عالی وزارت در خصوص ارتقاء و ایمن سازی محورهای استان، افزود: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالا است و امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این طرح داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر محدودیت‌ها و چالش‌های موجود درروند اجرایی طرح ‌های راه‌سازی در استان یادآور شد: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی متصدیان برای اتمام پروژه مذکور ستودنی است.

نورزاد افزود: امیدواریم با تلاش و همت همه عزیزان در سال جاری عملیات تعریض این محور را به بهره‌برداری نهایی برسانیم.

به گفته وی؛ پیگیری پیشرفت فیزیکی ساخت‌وسازها، اتخاذ راهکاری‌های فوری برای ساماندهی در روان سازی ترافیک، طرح مناسب برای ترافیک عبوری از شهرهای بین‌ راهی ازجمله برنامه ‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text