تصادفات مرگبار در جاده بابلسر به بابل‌

نایب رئیس شورای شهر بابلسر گفت: خاموشی جاده بابلسر به بابل پشت منجر به تصادفات مرگبار شده و این در حالی است که مسئولان هیچ توجهی نسبت به این امر ندارند.

اسماعیل علیجان تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، اظهار کرد: تاریکی معابر از میدان امام حسین تا اول بابل پشت(حریم علی آباد) خطرساز شده است. مدت چند ماه است که چراغ‌های روشنایی در این حوزه، خاموش شده و منجر به تصادفات زیادی شده است.

وی ادامه داد: خاموشی این معابر تبدیل به یک معضل و نگرانی برای مردم تبدیل شده است. شهروندان از نهادهای اجرایی انتظار دارند که برای برقراری امنیت تلاش کنند. این منطقه در واقع شاهراه ورودی شهر بوده و تامین روشنایی آن ضروری است.

علیجان تبار تصریح کرد: خاموشی این منطقه در چند ماه اخیر به دلایل نامشخص صورت گرفته و با آنکه تاکنون چندین تصادف و حتی تصادف منجر به فوت اتفاق افتاده اما متاسفانه مسئولان ذیربط تاکنون هیچ گونه اقدامی در خصوص روشنایی این معابر انجام نداده‌اند. اداره راه و شهرسازی بابلسر در سال گذشته مبلغ 800هزار تومان از دهیاری علی آباد جهت تامین روشنایی این منطقه دریافت کرده است. پرداخت این هزینه هیچ ربطی به دهیاری نداشته اما دهیاری جهت جلوگیری از حوادث این مبلغ را پرداخت کرده است. اداره راه و شهرسازی بعد از دریافت این هزینه فقط چند ماهی اقدام به روشنایی کرده و مجددا چراغهای معابر خاموش شده‌اند.

وی بیان کرد: خاموشی معابر این منطقه جدا از منجر شدن به تصادف موجب ایجاد ناامنی در منطقه می‌شود که نیاز است مسئولان توجه بیشتری به این موضوع داشته و هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text