جمعه 10 فروردین 1403

انسداد محور کندوان / هراز و سوادکوه جایگزین تردد شد

‌سرهنگ عبادی با بیان اینکه جاده کندوان از ساعت 8 صبح تا 17 امروز برای تعمیرات بسته شد، اظهار داشت:‌ این انسداد برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته تا 20 شهریور اجرا می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه رانندگان در این مدت برای تردد از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند، افزود: هم‌اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

‌عبادی با بیان اینکه طرح محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان همچنان ادامه دارد‌، تصریح کرد: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، فقط به خودرو‌های دارای مجوز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا را اجازه ورود به مازندران می‌دهند.

سرپرست پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیا‌ن اینکه در 24 ساعت گذشته 369 دستگاه خودرو اعمال قانون و 591 دستگاه خودرو از مبادی ورودی استان بازگشت داده شدند، ادامه داد:‌ ماموران پلیس راه و دوربین‌ها از ابتدای امسال تاکنون 101 هزار و 822 دستگاه خودرو را در جاده‌های مازندران، جریمه کرونایی کردند و بیش از 74 هزار و 578 دستگاه خودرو را از مبادی ورودی استان برگشت دادند.

به گزارش تسنیم، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text