پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آغاز طرح ترافیک نوروزی

به گزارش خبرنگار ishomal تردد انواع موتورسیکلت در طول اجرای طرح نوروزی در همه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و دیگر محور‌ها ( در صورت ضرورت ) ممنوع است.
همچنین در همه محور‌های برون شهری که در ۲۵ اسفند ۹۷ تا پایان روز شنبه ۱۷ فروردین ۹۸ ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا مستثنی است و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.
بنابراین گزارش ­فرمانده نیروی انتظامی هم پیش از این با بیان اینکه شعار امسال ما پرهیز از خطر و آرامش در سفر است، گفته است همه دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمت‌رسان تلاش می‌کنند تا در ایام نوروز، بهترین خدمت را به مسافران و مردم عزیز ارائه کنند.
سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی گفت : امیدواریم که سال ۹۸ سال بسیار خوب، همراه با آرامش و امنیت برای مردم کشورمان باشد.
طبق سال‌های گذشته نیروی انتظامی و قرارگاه نوروزی از بیست و پنجم اسفندماه تا پایان هفدهم فروردین ۱۳۹۸ در خدمت مردم عزیز هستند.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شعار امسال ما «پرهیز از خطر و آرامش در سفر است» گفت: متأسفانه عدم توجه رانندگان به قوانین، ۸۵ درصد حوادث جاده‌ای را در سطح کشور رقم زده و بیش از ۸۵ درصد از تصادفات ناشی از سبقت و سرعت غیرمجاز و توجه نکردن به قوانین رانندگی است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text